Marka kelime açılımı,
"Birlikte İlkemiz Sanatla Sanayiye Erişmek" olan Bisse, 1976 yılında kurularak erkek
giyim sektöründe önemli bir konuma sahip olmuştur. İhraç edilen ilk Türk
markası ünvanı alarak, yurtiçi ve
yurtdışında adından oldukça söz ettirmiştir. Elliden fazla mağazasıyla hizmet
veren marka, yurtdışına en çok gömlek
ihraç ederek, kısa zamanda ismini yukarılara taşıyabilmiştir. Bisse,
bünyesinde ürettiği takım elbiseleri
yurtdışında, kendi ismini taşıyan butik mağazalarda sunan ilk Türk markası
ünvanını da alarak ilklere imza atan marka olarak tarihe adını yazdırmıştır. Kendi
çalışanlarının kendi tasarımları ile moda dünyasına yön vererek, uzun yılların
birikimini müşteri odaklı hizmet ile bütünleştirmişlerdir. Bunun yanında da,
kaliteli kumaşlardan oluşan çağdaş tasarımlarda şıklığı elden bırakmamış ve her
bütçeye uygun takım elbise fiyatları
ile her kitle tüketiciye ulaşabilmiştir.
Bisse, üretimlerini gerçekleştirdiği ve
büyük bir özveriyle faaliyetlerine devam ettiği tesislerinde, çağdaş üretim
tekniklerini kullanarak müşterilerine en kaliteli ürünlerini sunmaya devam
etmektedir. Birbirinden farklı tasarımları içeren takım elbise modelleri, gömlekleri ve aksesuarları ile erkek giyim sektörüne yön vermiş, yurt
dışındaki tekstil dünyasında adından söz ettirerek
Türkiye'nin gurur kaynağı bir marka haline gelmiştir. Tüketicilerininin, satış sonrası problemlerini anlık çözen mekanizmasıyla, müşterilerinin tüketici haklarını koruyan ve onları en kaliteli, şık ürünler ile buluşturmayı ilke edinmiş büyük bir giyim markasıdır.
Türkiye'nin gurur kaynağı bir marka haline gelmiştir. Tüketicilerininin, satış sonrası problemlerini anlık çözen mekanizmasıyla, müşterilerinin tüketici haklarını koruyan ve onları en kaliteli, şık ürünler ile buluşturmayı ilke edinmiş büyük bir giyim markasıdır.
Gömlek
ile başlayan serüvenine; takım elbiseler,
pantolon, ceket gibi bir çok ürünü ekleyerek pazardaki payını büyüten marka,
klasik giyimin öncülerinden biri haline gelmiştir. Profesyonel ekibi ile
ürettiği ürünlerini, geniş kitlelere sunabilmek için pazarlama alternatiflerini
uygulayarak hedefine ulaşabilmiştir. Sadece erkek giyim üzerine üretimine başlayarak büyük bir risk almış,
fakat bunun da altından piyasaya damga vuran başarılarıyla kalkabilmiştir.
Günümüz
itibari ile yıllık 1 milyon gömlek üretimi hacmine ulaşan Bisse, takım elbisede de
iddiasını sürdürerek dünyaca ünlü bir çok siyasetçi ve dünya starlarının erkek giyimdeki tercihleri arasında yer
almıştır. Marka; Obama'dan Putin'e, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dan
Clinton'a, Brad Pitte'den Kevin Costner'e kadar ulaşabilmiş ve kalitenin,
şıklığın tek adreslerinden biri olmuştur.
Bisse, takım elbise
fiyatlarında gelir seviyesi iyi olan 20 yaş üstü tüketicilere ulaşmayı
hedeflemiştir. Kalitenin, şıklığın ve çağdaş giyimin karşılığı olarak belirli
bir ücret politikası uygulayan marka,
böylece gelir seviyesi olarak her kitleye hitap etmeyip, ürün ve
hizmetine ulaşılmayı sınıflandırmıştır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder