Coşkun tekstil liderliğinde giyim
sektörüne ilk tohumlarını atan Süvari,
kuruluş faaliyetlerine 1997 yılının ilk zamanlarında başladı. Sadece gömlek
tasarımları ile oluşumuna başlayan marka, sektörün de büyümesine paralel
olarak, erkek giyim kategorisinde
bulunan takım elbiseler, ceket, pantolon
gibi bir çok tasarımları siz tüketicilerin beğenisine sunmuştur. Müşteri
memnuniyeti ve satış sonrası hizmet baş esas alınarak, marka bugünkü konumuna
büyük emeklerin sonucunda gelmiştir. Giyim sektöründe daha fazla yer edinmek ve
büyümeyi hızlandırmak amaçlı; Süvari
Classic, Vip, Active ve Innovative gibi koleksiyonları da bünyesinde
oluşturarak giyimdeki fonksiyonelliğini sürekli ön planda tutmuştur. Müşterinin
her türlü isteklerine cevap vermek amaçlı da, gömlek üretiminde kıyafetin
bedenine bakmaksızın, gömlek yakasının da beden seçeneklerini oluşturarak pazarlama ağını zenginleştirmiştir. Böylece erkek giyim sektörünün, giyimde
alternatifleri sunan ilk markalarından biri haline gelmiştir. Tüketiciler de,
satın aldığı gömleklerde yakasının dar veya geniş olması gibi problemler
yaşamayarak, her ayrıntısı düşünülmüş tasarımların kolaylığını yaşamışlardır Süvari sayesinde.
Süvari, tasarladığı erkek gömleklerinde
sadece yaka problemini çözmemiş, kol kısalığından doğan sorunları daha uzun
kollu gömlekler üreterek çözmeyi
başarmıştır. Belden esneyebilen pantolon ve kemer üretimi ile de her kitle müşteriye ulaşabilmiştir. Takım elbise fiyatlarının yanında tüm giyim çeşitlerinin kalite, şıklık ve uygun fiyat unsurları ile satışa sunulması, marka müşterilerinin kısa sürede gönlünü çalmayı başarmıştır. Kendini müşteri yerine koyan misyonu ile daha geniş kitlelere hitap ederek, yenilikçi tasarımları ile erkek giyimin öncülerinden biri olmuştur.
başarmıştır. Belden esneyebilen pantolon ve kemer üretimi ile de her kitle müşteriye ulaşabilmiştir. Takım elbise fiyatlarının yanında tüm giyim çeşitlerinin kalite, şıklık ve uygun fiyat unsurları ile satışa sunulması, marka müşterilerinin kısa sürede gönlünü çalmayı başarmıştır. Kendini müşteri yerine koyan misyonu ile daha geniş kitlelere hitap ederek, yenilikçi tasarımları ile erkek giyimin öncülerinden biri olmuştur.
Özellikle
kilolu erkekler takım elbiselerle
çok iyi anlaşamazlar. Ceket olsa pantolon dar gelir, pantolon olsa kemer küçük
gelir gibi bir çok problem. Süvari, erkek giyimde oluşturduğu Innovative
koleksiyonu ile bu sorunun önüne kalite ve şıklığı da sunarak geçmiştir. 4
santimetreye kadar genişlik sağlayan pantolon ve kemer seçenekleri ile markaya
duyulan ilgiyi ihtiyaç haline çevirerek geliştirici stratejiler uygulamıştır. Bu
faaliyetle yetinmeyerek ihtiyaçlara yönelik çalışmalarına devam eden marka,
tüketicilere Süvari Vip adını
verdiği takım elbise modellerini
sunarak kış aylarının vazgeçilmez markası haline gelmiştir. Pamuk ve yünün bol
tutulduğu zengin kumaşlarla ürettiği takım
elbiseler ile erkeklerin kışı sıcak ve şık geçirmesini sağlamıştır.
Araştırmalar
yapıp sahaya inerek yapılan bu rahatlatıcı ve bol seçeneğin bulunduğu
tasarımlar, hedef kitleye doğru zamanlarda doğru pazarlama teknikleri ile
sunulmuştur. Bu da markanın kalesini kuvvetlendirerek, işletme geleceğinin daha
verimli olacağını kanıtlamıştır. Öyle ki şuan geldiği noktayı düşünürsek ne
kadar da doğru tespitler yapıldığının farkına varabiliriz.
Sonuç olarak Süvari, erkek giyimde tasarladığı bir çok şık, kaliteli ve rahat giyim
alternatiflerini sunduğu takım elbiseler
ve aksesuarlarla, ilgi ve ihtiyaç kelimelerinin buluştuğu bir akım yaratmıştır.
Bu akımı yaratırken müşterinin penceresinden bakabilmesi, başarılarının en
önemli unsurlarından biri olmuştur. Müşteri memnuniyeti ve kusursuz hizmeti
kendisine ilke edinmesi de, her kitle
tüketiciye ulaşabilmesini sağlayarak, markayı bugün ki yerine getirmiştir. Kendi
oluşumuna başladığı erkek gömleklerinde uyguladığı reformlar ile gömleği bir
bütün olarak değil, yaka ve kollarına uyguladığı rahatlatıcı ve seçenekli
tasarımlar, ihtiyaca göre uygulanan doğru bir pazarlama yöntemi olmuştur.
Pazara bu faaliyetle giren Süvari, sadece rahatlatıcı tasarımlarla değil
kalite ve şıklığı yansıtan modern tasarımları ile çalışmalarına devam etmiş ve
halen de devam etmektedir. Süvari, yapılan
tüm çalışmalar ile erkek giyim
sektöründe örnek teşkil ederek, pazarın daha seçenekli hale gelmesini
sağlamıştır. Bu da marka için verilen emeğin, gösterilen çabanın ve yenilikçi
düşüncelerin buluştuğu tasarım çalışmalarının ne kadar doğru adımlar olduğunu
kanıtlamıştır bize.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder