1986 yıllarının başında ortaya
çıkan damat, kısa bir süre içinde
özgün gelişimleri ile erkek giyimin
vazgeçilmez köklü markaları arasında yerini bulmuştur. Markanın kuruluş
macerasına Osmanbey'de başlayan Süleyman ve Halidun Orakçıoğlu, içişlerine yabancı
bir unsur karıştırmayarak, Türk sermayesi ile oluşumlarını sürdürmüşlerdir. Takım elbise modellerinde kaliteyi
elden bırakmayıp, klasik ve modern tasarımlarını tüketicilerin beğenisine sunan
damat, şıklığın da vazgeçilmeyecek
adreslerinden biri olmuştur. Her kitle tüketiciye ulaşmak amaçlı, takım elbise fiyatlarında reform yapan
marka, D'S Damat markasını üreterek binlerce tüketiciye ulaşmanın formülünü bulmuştur. Orta tabaka ve genç tüketiciye, kalite ve şıklığı yansıtan bu formül ile marka, tüm kapıları zorlayarak giyim sektörünün büyüklerinden biri olmuştur. Bu da markanın gelişmesini, ekonominin zor dönemlerinde dahi darbe almadan bugünlere kadar gelmesini, kalite ve şıklığın yanında da uygun fiyat politikası ile günümüze kadar çizgisini kaybetmeden ulaşmasını sağlamıştır.
marka, D'S Damat markasını üreterek binlerce tüketiciye ulaşmanın formülünü bulmuştur. Orta tabaka ve genç tüketiciye, kalite ve şıklığı yansıtan bu formül ile marka, tüm kapıları zorlayarak giyim sektörünün büyüklerinden biri olmuştur. Bu da markanın gelişmesini, ekonominin zor dönemlerinde dahi darbe almadan bugünlere kadar gelmesini, kalite ve şıklığın yanında da uygun fiyat politikası ile günümüze kadar çizgisini kaybetmeden ulaşmasını sağlamıştır.
2000'li
yıllara kadar gelişimini büyük ölçüde tamamlayan ve büyümeye devam eden damat, tarafına verilen başarı ödülleri
ile hem Türkiye'de hem de dünyada ses getiren bir ilgi odağı haline gelmiştir.
Ülke sınırlarını aşıp, dünyaya yayılan takım
elbise modelleri ile erkek giyimde
baş rol oynayarak, her tabakaya da hitap etmesi kendisine gösterilen
ilginin ne kadar da doğru olduğunu
yinelemiştir.
Dünyada
Afrika, Avrupa ve Asya'yı da keşfeden damat,
sadece erkek giyime hitap ederek;
aslında sektörde büyük bir risk almış, fakat bu riskin altından da büyük
başarılar ile kalkabilmiştir. Kadın giyim kategorisinin bulunmaması, sadece tek
cins giyim sektörüne hizmet vermesi ve tasarımlarını sunması, erkekleri de
ayrıcalıklı kılacak bir eylem olarak kabul görmüştür. Damat, özellikle D'S Damat
markasıyla her cebe uygun fiyat politikası ile kadın giyim tercihlerinin
arasında bulunmamasının doğuracağı olumsuz etkilerden de sıyrılmayı
başarmıştır.
Farklı
takım elbise modellerini kalite ile bütünleştirmek
ve fiyat alternatiflerini kitleye göre sunmak, her tüketiciyi mutlu edecek bir
eylemdir. İnsanlar; günümüz şartlarında kaliteye bakarken, şıklık ve fiyat
unsurlarını da göz ardı etmek istemiyorlar. Dolayısıyla; dört dörtlük hizmet ve
ürünlere uygun bir ücret ödeyerek sahip olmak, kişiyi nasıl mutlu ve memnun
etmesin ki? Erkek giyim
kategorisinde de bu saydıklarımızı sunan, bir kaç markadan biridir damat. Türkiye ve dünyadaki bir çok
mağazasında, bu hizmeti vermekte ve müşterilerine özen göstererek ayrıcalığı
yaşatmaktadır.
Takım elbiseler, ünlü markaların
birbirinden değişik tasarımları ile tüketicilerin gardolaplarına girmiş,
kişinin tarzını yaratarak gerek iş hayatında gerekse özel davet ve düğünlerde
sürekli tercih edilen giyim seçeneği halini almıştır. Markaların, spor ve rahat
giyim tarzlarını da takımlaştıran değişik tasarımları, insanları bu giyim
tarzına aşırı bir şekilde yönlenmesini sağlamıştır.
Damat erkek giyim markası, tüm bu olumlu eylemleri çalışma çizgisi
olarak belirlemiş ve uzun yıllardan bugüne kadar rotasını değiştirmeyerek;
kaliteli, şık ve uygun fiyat takım
elbise modellerini siz tüketicilere özenle sunmayı başarmıştır. Gerek üst
gerek orta tabaka gerekse genç tüketicilere ayrı ayrı hitap ederek, takım elbisede gönüllerin ve gözlerin
gözdesi olmuştur. Tüketicinin giyim sektöründe ihtiyaç duyacağı her ayrıntıyı,
herkesten önce düşünerek pazara sunan damat, satış ve pazarlamadaki savunmasını doğru
zamanlarda uygulamıştır. Hemen hemen her evde bulunan takım elbiseler, yediden yetmişe geleneklerimize de paralel
tüketicilerin ilk giyim tarzı tercihi olarak, markaların da birçok
tasarımlarını geliştirmelerini sağlamıştır. Her gardolaba yakışacak ve olması
gereken damat, tüketicilerin de
tercihleriyle tasarımlarını, kalitesini ve ayrıntılara yeni hayat verme
faaliyetlerini gün geçtikçe sınır tanımadan geliştirecektir. Bu da sizlere tarz
ve şık görünümü sağlayarak, aslında giyinmenin kişinin karakter ve çizgiyle
bağlantılı olduğunu anımsatacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder